сряда, 15 май 2013 г.

Трите стълба на качествения копирайтинг и проблема с грамотността в България

Днес много хора се занимават с копирайтинг, но това не означава, че всички те извършват качествена услуга поради проблемите с грамотността в България. Качественият копирайтинг на първо място трябва да е грамотен. Проблемът с грамотността в България става все по-наболял, като се има предвид негативната тенденция в общото образование и грамотността на учениците (а вече и на учителите). При това, когато говорим за грамотен копирайтинг, това не означава, че е достатъчно да пуснеш написания текст в някоя програмка за откриване на грешки. Грешките, които програмите в интернет откриват, са свързани с неправилното изписване на букви, което обикновено се получава при бързото писане, но не и с правилата на правописа.Виж още ТУК.

Няма коментари:

Публикуване на коментар