сряда, 15 май 2013 г.
Трите стълба на качествения копирайтинг и проблема с грамотността в България
Днес много хора се занимават с копирайтинг, но това не
означава, че всички те извършват качествена услуга поради проблемите с грамотността в България. Качественият
копирайтинг на първо място трябва да е грамотен. Проблемът с
грамотността в България става все по-наболял, като се има предвид негативната
тенденция в общото образование и грамотността на учениците (а вече и на учителите). При това, когато говорим за грамотен копирайтинг, това не означава, че е достатъчно да пуснеш написания текст
в някоя програмка за откриване на грешки. Грешките, които програмите в
интернет откриват, са свързани с неправилното изписване на букви, което
обикновено се получава при бързото писане, но не и с правилата на
правописа.Виж още ТУК.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар