четвъртък, 13 март 2014 г.

Как да реализираме ПР публикации в онлайн медии?

Да си правиш ПР в интернет вече е море от възможности! Стига да можеш да се ориентираш в него и да си проумял колко важно е това за бизнеса ти. Тук не говорим за черен ПР, тролове и други гадинки, защото негативният ПР рано или късно се обръща срещу създателя си и защото, ако искаме да живеем в приятно, културно и интелигентно общество, трябва самите ние да се държим по този начин. ВИЖ ОЩЕ

събота, 8 март 2014 г.

Котенца и кученца или нещо по-смислено в социалния профил

Публикуването на минимум една смислена и интересна статия на месец, която е във ваша полза или поне води с линк към вашия корпоративен сайт, на подходящо място, е силно желателно и дори задължително. За целта обаче трябва да намерите кой да ви пише тези статии. С това повече от половината работа е свършена. След това остава само вашият маркетингов отдел да използва вече готовите статии в социалните профили на вашата компания. Това със сигурност е по-важно, отколкото да пускате котенца и кученца на ФБ страницата си или в най-добрия случай мъдри мисли. А пък ако много си ги харесвате, поне редувайте с нещо смислено.ВИЖ ТУК